dimecres, 26 de febrer del 2014

Fem un vídeo

Aquesta setmana havíem de fer un vídeo amb l'explicació del projecte de la setmana passada, concretament, "El còmic". És l'última activitat de l'assignatura.


El vídeo no m’ha resultat difícil de fer-lo, tot i que he de confessar que com que volia posar tota la informació del projecte, doncs se m’oblidaven coses i havia de tornar a repetir la gravació. De totes maneres, estic prou contenta amb el resultat final, malgrat que alguna coseta m’he deixat pel camí.

A més hem de pujar el vídeo a Youtube per al seu visionat i ja ho he fet. Disculpeu-me però no vaig a posar el link ací perquè em dona un poquet de vergonya.

Moltes gràcies a tothom per haver-me acompanyat en aquesta aventura. Fins aviat! 


 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada